Veel gestelde vragen

Kan ik veilig bestellen in de shop?


Ja je kunt vellig bestellen in de webshop, door het gebruik van een veilige verbinding.

Wanneer heb ik mijn pakket in huis?

De tassen die in de shop staan worden de eerstvolgende werk dag naar je verzonden. Tassen die op maat zijn gemaakt worden in overleg naar je verstuurt.

Kan ik mijn bestelling traceren?

Ja dat kan zeker. Bij je bestelling krijg je een mail met je track en trace code toegestuurd dan kun je kijken wanneer je pakketje komt.

Wie brengt mijn pakket?

Ik verstuur de pakketten via PostNL.

Wat kan ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?

Dan is het het beste dat je me zo snel mogelijk een mail stuurt. Dan kunnen we kijken hoe we dat op gaan lossen. Stuur een mail naar fennyz@planet.nl

Eigenlijk vindt ik de tas toch niet zo mooi kan ik het terug sturen?

Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Je kunt je tas zonder problemen terug sturen, wel moet je even opletten dat de kosten van het terug sturen dan wel voor jouw zijn.

veel gestelde vragen

En als er nu iets kapot gaat?

Dat is heel jammer, maar kan altijd gebeuren, het blijft mensen werk. Is een tas na een poosje stuk gegaan, stuur me dan een mail en dan als het kan ga ik de tas voor je maken, of je krijgt je geld terug. In dit geval zijn de terug stuur kosten voor mij.

Mocht jouw vraag er niet tussen staan.

Mail me dan gerust met je vraag en je krijgt snel antwoord. mailen kan naar fennyz@planet.nl

Veel gestelde vragen

Dit zijn wel de meeste vragen over hoe het gaat bij Foxxybags. Wil je meer weten dan raad ik ook aan om deze pagina even te lezen over verzenden en retourneren.